keskiviikko 19. elokuuta 2015

some pictures finally!


Moikka! Tulin vaan lisäämään muutamia kuvia kun tajusin miten se tehdään hehe. Kaikki on sujunut täällä hyvin. Eilen tuli ekaa kertaa vähän surullinen fiilis ja ikävä äitiä kotona (<3) mutta siitäkin selvittiin ja tänään on ollut hyvä päivä! Mun perhe täällä on onneks ihana ja tuntuu että mut on otettu tosi hyvin vastaan ja tää helpottaa kauheesti jos tulee huono fiilis. 
Olin testaamassa dance clubiin tänään mutta en usko että oon menossa sinne koska tytöt sielä oli tosi nuoria ja niin.. ei vaan ihan ollut hyvä. Luultavasti oon menossa pelaamaan volleyballia tai ainakin treenaamaan heidän kanssaan, katsotaan. Mutta tässä siis pari kuvaa vihdoin. ;)



Morgan (mun host-sisko) ja minää
Katsomassa Meganin Volleyball peliä ekaa kertaa!


funfair

Osa 'tivolista' maailmanpyörästä katsottuna! Oli kyl nii cool ylhäältä kun kaikki valot oli päällä ja muutenkin ihan mahtava ilta



Aaaand here... eka hamppari. :D Toi oli ihan super täyttävää ja iso... tytöt sano et niiden täytyy opettaa mut amerikkalaiseks
Sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti